Technologische oplossingen voor de maatschappij
Technologie helpt mensen vooruit. Het stelt mensen in staat actief deel te nemen aan de maatschappij en zich verbonden te voelen. Technologische oplossingen kunnen zelfs het leven van mensen verbeteren.
Vooruitblik
In 2021 werken we voor de pijler ‘Technologie voor de maatschappij’ een strategie uit om met connectiviteitoplossingen, zowel vast als mobiel, nog meer impact te maken voor de samenleving.
Introductie
De digitale samenleving biedt eindeloos veel mogelijkheden. Voor mensen, het bedrijfsleven en onze planeet.
Werken aan digitale inclusie voor iedereen
Bij VodafoneZiggo willen we dat iedereen – op een verantwoorde manier – mee kan komen in de digitale samenleving. Daarvoor zijn digitale vaardigheden noodzakelijk.
Transformatie naar een digitale organisatie
Om een toekomstbestendige organisatie te creëren en tegemoet te kunnen komen aan de veranderende verwachtingen en behoeftes van onze klanten, is het van vitaal belang dat we ook onze eigen organisatie digitaal transformeren tot een flexibelere en
Vooruitblik
Ook buiten onze organisatie volgen de technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo op. We vinden het belangrijk dat iedereen mee kan (blijven) doen. Daarbij hebben we speciale aandacht voor kwetsbare maatschappelijke doelgroepen.
Introductie
Als onderdeel van onze purpose-gedreven strategie creëren wij een informele, veilige en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zich kan ontwikkelen in een markt die dynamisch is en veel van onze mensen vraagt.
Verantwoordelijke werkgever
Onze People-strategie is gebaseerd op de volgende strategische uitgangspunten:
Diversiteit en inclusie
Wij geloven dat divers samengestelde teams bijdragen aan betere besluitvorming, met blijere medewerkers en een betere performance tot gevolg.
Vooruitblik
We verwachten voor de komende jaren een verdere verschuiving naar meer hybride werkvormen. Medewerkers verwachten van ons als werkgever dat ze gefaciliteerd worden om altijd en overal te kunnen werken.